Pettson får julbesök

Hej

Idag kom paketet från cdon med min cd-bok (Pettson får julbesök) men ingen jul i kapernaum, den kommer senare. Synd, men i jultider så ska man ju inte hänga läpp, eller vad man brukar säga, så Pettson och findus får vara bra så länge :) Ska gotta ner mig i sängen ikväll när jag kommer hem från jobbet och lyssna på den, mys mys mys :)
Jag kan inte riktigt fatta att det redan är 8:de december, det känns som att denna julen bara kommer svischa förbi, alla andra år så har jag varit jätte förberedd och pysslat massor med julkänslan på topp. Men i år så är det något som fattas, eller så kommer det till helgen? På torsdag så ska jag på julmarknad på min lillasysters skola och de ska ha luciatåg och massa annat, då kanske det släpper. Sen på söndagen ska jag hem till Kajsa och julbaka med henne :)

Imorgon kanske man ska skriva lite julkort?

Kram Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0