Advent

Hej

Jag kan inte riktigt fatta att om några dagar så är det redan första advent, sen kommer det gå så fort till jul. Det känns nästan som att det redan är över och jag är inte ens klar med någonting. Har köpt några julklappar och satt upp julgardiner men sen så har allt dött ut lite. Jag som skulle städa hela mitt rum och helt garderoberna också innan jul, men det har ju inte blivit av. Tänkte att nästa vecka får jag se till att bara städa och plugga för att bli klar med allt innan jul. När jag har gjort det, så kanske jag kan unna mig att beställa Jul i Kapernaum. Minns ni den? Tror att det var 94 eller 95 den gick, jag minns inte riktigt allt, men minns i alla fall att jag tyckte väldigt mycket om den då när jag var liten :)


Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Elin - Julbloggen

Känns inte som det var alls länge sen Jul i Kapernaum visades.. hihi

2009-11-24 @ 23:52:52
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0