Grinchen

Hej

Idag kom pappa hem lite tidigare än vanligt, och som han har tjatat om Grinchen i två långa veckor! :P Så nu ska vi äntligen se den, fast att jag redan har sett den två gånger på bara några veckor. Men man kan ju inte få för mycket av julen, eller kan man det?
Imorgon ska jag som sagt till Gekås och försöka köpa lite julklappar, men det är så svårt att komma på den där perfekta presenten. Nu när man inte är liten längre så kan man inte komma undan med att måla en teckning eller göra en pärlplatta längre. Till farmor och farfar ska jag och min syster ge fina stärnljushållare från Kosta Boda och till Mormor och morfar tänkte jag plocka ihop något lätt, lite ljus och sånt som jag kan dekorera eller något. Men mamma och pappa!? Det är jättesvårt, har ni några tips?

Tänkte också passa på att tipsa om några julfilmer som jag älskar!
The Holiday - ett måste i jultider och andra tider om året också :P
Nu är det jul igen - Det finns tre st och alla är lika bra, men min favorit är trean :)
Klappjakten - Jag vet att the Terminator är med och det är lite löjligt, men jag såg den när jag var liten och den har fastnat :D

Det kommer fler senare :P

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Elin - Julbloggen

Hihi kul med en pappa som gillar Grinchen! :)

2009-11-03 @ 12:25:45
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0