Besök på Gekås

Hej

Igår åkte jag iväg för att besöka något mycket härligt i mitt liv, jag kallar det Gekås. Eller okej, alla kallar det Gekås men i mitt huvud så är det ett stort gyllene Gekås med små änglar som flyger i bakgrunden och sjunger Hallelulja och blåser i guldtrumpeter. MEN jag gjorde det största misstaget man kan göra innan man gå innanför de gula väggarna, jag hade inte skrivit någon inköpslista. Alla sprang runt som yra höns där inne och jag hade tur som överhuvudtaget lyckades få med mig någonting i min korg. Vad jag vill komma fram till är att så här några månader innan jul så är det perfekt att åka till Gekås att fynda (glöm inte att skriva in en lista!). Jag köpte jättefina julkort 10 st för 40 kr, små stenar med texten God Jul för 8 kr st och självklart lite mer marabou vinter choklad för den är så mumsig :D

Mitt tips idag är dessa jättesöta kaniner från Maileg.



Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0