Fred Claus

Hej

Ikväll ska jag hem till min kära syster på lite julmys, se lite på julfilm och dricka te. Dessutom så har hon lovat kakor i mängder :D det är alltid lika gott. Och så råkade en sån där vinter hoklad hoppa ner i min korg på Gekås så den ska jag ta med mig och knapra på också. Vi ska se en ganska ny julflm som heter Fred Claus med Vince Vaughn. Föra veckan var min syster helt övertygad om att det var samma skådis som han som spelade i Along came Polly, men när jag sa Ben Stiller så vägrade hon att tro på mig xD Så igår kollade vi på filmen och såg att vi hade rätt och fel båda två! Hon tog fel på filmen (hon hade hela tiden gått och tänkt på The Brake up) men hade ju rätt om skådisen, jag hade fel om skådisen eftersom filmen inte var rätt, men hade rätt om att Ben Stiller spelar i Along came Polly xD Rörigt? Det tycker jag med och det kanske är en sån stund som man måste varit med när det hände för att tycka det är kul. Till mitt försvar så vill jag säga att detta är en typisk situation mella mig och systeryster :P


Hoppas att ni får en riktigt julig dag idag :D
Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Elin - Julbloggen

Har förstått att detta är en film jag måste se! Tycker att Vince Vaughn är en bra skådis!!

2009-11-01 @ 12:48:59
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Frida

Den är riktigt mysig faktiskt :D Absolut sevärd, fast lite snabb ibland i vissa scener så man får nog se den ett par gånger innan man kan uppskatta hela flmen :) Vince är också en av mina favoriter!

2009-11-01 @ 20:34:17
URL: http://julinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0