Julklappstips nr 1

Hejhej

Idag har jag ett jättemysigt julklappstips till er! Jag är ett stort fan av egengjorda saker, om man kan göra det snyggt. Förra året så fick jag en liten träskål av min lillasyster i julklapp som hon hade gjort helt själv i slöjden. Mycket roligare än om hon köpt den någonstans, det blir inte riktigt samma sak. Så för er som tycker att det är kul med pyssel har ajg ett supermysigt tips! http://crochetamigurumi.blogg.se/  Jättebra för mindre barn för det finns inga lösa delar som kan tas sönder och stoppas i munnen. Och dessutom är det inte finare att ge någon något som man gjort själv, det blir så personligt.


Jag har inte provat själv än, men värmer upp mina stickpinnar tills det rätta tillfället infinner sig. Om man vill har fler utmaningar så kan man köpa boken "Amigurumi" på Adlibris.se med massor av mönster.

Kram Frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0