Julmässa

Hej

Julmässan i Hjuleberg var riktigt mysig, synd bara med regnet för det drog ner hela intrycket en del. Julmarkanden hölls inne i ladugårdarna på slottet och det var så himla mysigt att komma in och känna lukten från granriset och alla halmbockar. Själv köpte jag smaskiga pepparkaks fudge (kommer säkert finas på Wapnös julmarknad också), julte som jag och Kajsa snart ska prova plus supersöta ängelörhängen. En riktigt lyckad julmässa :D
Just nu sitter jag och Kajsa och binder kransar. Eller Kajsa pillar med ståltråds-stommen och jag bläddrar i Allers julspecial från förra året. Allt detta medans kajsas jullista på Spotify spelar i bakgrunden.. Åh! kan det inte bli jul snart!

Senare kommer lite bilder från dagen :)

kram Frida och Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0