Jul på Ikea

Hej

Nu har jag suttit och suktat efter alla fina saker som Ikea har på sin hemsida. Vill ha! Vill ha! Vill ha! Lägger upp några smakprov på det som jag tyckte bäst om :) Vad tycker ni?

 Varför inte ge bort en liten fin potpurri-påse till mormor?

 Varför inte hänga dessa med lite juliga polkagrisar i granen?

 Varför inte lite nya pepparkaksformar?

 Varför inte förnya julen lite och ta in en gnutta amerikans tradition med julstrumpor?

 Varför inte byta ut några av de gamla julkulorna?


Imorgon är det äntligen första advent! :D

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Vad härligt med första advent imorgon! Ska bli så kul att ta fram lite pyssel imorgon!

2009-11-28 @ 20:26:16
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: metronyx

Amerikansk tradition ja, i min barndomsfamilj har vi alltid kört med julstrukpor så det har jag fört vidare till min egen. Har inte ens tänkt på att det är amerikanskt men vi lägger i till julaftonsmorgon istället.

2009-11-30 @ 07:01:23
URL: http://metronyx.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0