Julfilm

Hej

Sitter här och letar efter någon julfilm att köpa. Jag trodde att det skulle finnas mer på Cdon, men mesta dels av deras filmer är Barbie firar jul, musse och hans vänner och norska julkalendrar, inte riktigt vad jag är ute efter. Hittade dock en som kanske verkar lovande, Stalking Santa: Miljontals människor tror på jultomten. Tusentals hävdar att de har sett honom. Bara en man är dum nog för att försöka
bevisa hans existens. I denna skruvade komedi ser vi den självutnämnde "tomteexperten" Dr Lloyd Darrow. Han ger sig på
allt från konspirationer på regeringsnivå och fifflande företag till löjliga varuhustomtar i en sanslös jakt på världens äldsta julgåta...

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: FridaChristina

Hehe! den lät ju faktiskt lite kul :P frågan är om den bara driver med tomten eller om man faktiskt får lite julkänsla av den. Är själv ute efter lite julfilmer, men man vill ju gärna få den där mysiga julkänslan med sig då :)

kram

2009-11-16 @ 16:18:52
URL: http://fridachristina.blogg.se/
Postat av: Metronyx

Köp gamla julkalendrar från tv istället. Då har du 24 avsnitt att vältra dig i ; )

2009-11-17 @ 07:34:13
Postat av: Sara

Det finns en hel uppsjö av julfilmer på CDon ju! Jag hittade massa när jag letade!!=)

2009-11-17 @ 07:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0