Julgodis

Hej

Nu har jag kommit på den bästa julklappen till min morfar :). Varje gång jag har frågat mormor vad jag kan köpa till morfar så säger hon bara godis. Men hur kul är det att bara få godis egentligen? Det är inte så personligt känner jag. Så för att slå ihop godis och personligt i en present, kom jag på en supersmart idé. Okej det var kanske inte jag egentligen, jag såg det i en av mina jultidningar :P. Men i alla fall, jag tänkte ta olika sorters godis och byta ut förpackningen så att säga. Det är ju bara till att byta ut påsen och sen sätta på en egen etikett :D
Jag ska se om jag kan lägga upp lite bilder när jag är klar :)

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Bra idé! Roligt att ge bort och få något som är hemgjort!

Jag har en tävling på min blogg just nu där jag lottar ut söta godisformar, kanske skulle passa till Morfar?



2009-11-28 @ 20:22:56
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0