Nystart

Hej

Fick ett tips om att registrera oss på julbloggar.se, så det sitter jag och pillar med nu :). Det kanske kommer lite fler besökare hit då, för nu börjar jag komma ikapp med julkänslorna känner jag. Köpte 101 nya idéer från Allt i Hemmet nu i elgen och det finns så mycket pyssel som man kan göra ju! Det är så kul, jag älskar att pyssla! Men när jag slog upp sidan där de hade målat bruna pepparkaksgubbar och gummor på väggen så kändes det lite drastiskt. Även om jag älskar Julen över alla andra högtider på året så är jag inte berädd att ändra på den fasta inredningen så att säga. Istället tror jag att jag ska satsa på bokstavspepparkakor i år :) tror att det kan bli bra, lite variation från de gamla vanliga grisarna och hjärtanen.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0