Stop stop stop!

Hej

Ni vet den där adventskalendern som jag tjatar om hela tiden. Gör INTE samma misstag som jag, i de flesta affärer finns bara Aladdin hjärtan i 125gr dvs 20 st chokladhjärtan, alltså 4 st för lite för att göra en chokladkalender. Dessutom var noga med att hålet ni gör på kristyrtuben inte får vara för stort, för då är det omöjligt att skriva siffror på hjärtanen som är ganska små.

Så nu sitter jag här utan kalender till min vän, som jag ska träffa imorgon. Har ni något annat tips på julkalender som går fort och inte kräver så mycket tillbehör?

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Jul hos Mattssons

Jag ska göra till mina 3 pojkar med pepparkakor... Tänkte skriva siffrorna med kristyr på ett pepparkakshjärta och sedan lägga dom i en fin burk... En pepparkaka om dagen är bra för magen ;-) ...

2009-11-19 @ 14:52:04
URL: http://julhosmattssons.blogspot.com/
Postat av: En riktig jul

Jag tycker föregående tips lät bra =) Annars gör en form av "dagens ord påvägen" :P Typ skriv lite glada ord till henne så får hon öppna 1 lapp per dag :)

2009-11-20 @ 13:36:16
URL: http://www.enriktigjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0