Julstämning

Hej

Tänkte att jag skulle ta och (jul)städa lite idag, några små saker borde väl vara okej att sätta fram redan nu. Bara så att man blir på lite bättre humör nu i höstrusket. Jag vill ha jul nu, ljusstakar i varje fönster, röda gardiner, pepparkaksbak och julklappsrim. Dessutom så håller jag på att sätta ihop min lista för i år, alltså inte önskelistan utan julmusiken. Detta året tycker jag att jag har hittat en riktigt bra blandning, eller vad tycker ni?

12 days of Christmas - Andy Williams
Holy Night - Josh Groban
Do they know it's Christmas - Band Aid
Winter Wonderland - Brad Paisley
En stjärna lyser så klart - Carola
Nu kommer det tomtar - Fronda
The Prayer - Celine Dion & Josh Groban
Santa Claus Lane - Hilary Duff
All I want for Christmas - Mariah Carey
Let it snow - Michael Bublé
Feliz Navidad - Jose Feliciano
Jolly old. St Nicholas - Disney
Julen är här - Tommy Körberg & Sissel Kyrkebo
What Christmas means to me - Stevie Wonder
Decembernatt - Peter Jöback


Här är lite bilder med lite julkänsla :)

   

1. Stenar köpta på Gekås 9kr/st
2. Jul-te från Julmarknaden i Hjuleberg
3. Julmarknad på Hjuleberg
4. Julmarknad på Hjuleberg

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0