Det snöar fortfarande!!

Hej

Satt uppe igår och väntade på snön, och minsann den kom prick kl 23.00 som utlovat. Jag tycker att man blir så himla glad i hela kroppen när man ser snön fara runt där ute. Det är då jag sitter och drömmer om att en dag bo i mitt sekelskiftshus med massor av härliga julförberedelser framför mig, pyssel med barn och pulkaåkning i backen. Kanske en mysig häst att gå ut och pyssla om i vinterkylan? Till och med när alla gnällde över snön förra året var jag så lycklig inombords, även när jag var tvungen att hjälpa till och skotta :P
Snö gör helt enkelt världen lite vackrare och mysigare, och helt klart juligare!

Härligt att vakna upp och se detta när man tittar ut genom fönstret :)



Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mys! Snön gör allt :)

2010-11-09 @ 14:52:38
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Tina´s Jul

Håller med, det blir mycket juligare med snö!

2010-11-09 @ 20:20:18
URL: http://tinasjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0