Dåligt uppdaterat

Hej

Skäms verkligen att jag är så dålig på att uppdatera här, lovar att bättra mig! Älskar det här höstvädret som vi har i Halland idag, höstsolen skiner och luften är härligt frisk. Det känns som när man var liten och gick en runda med mamma och systeryster i skogen, klättrade lite i träden och sparkade i löven. Det är liksom läge att dra en filt om sig, krypa ner i soffan framför en Disney Original movie (en sån med verkliga människor) och dricka varm choklad. Men för att komma tillbaka till verkligheten, så har jag köpt mig ett nytt te: Yogi tea, Green Chai Organic, det luktar ljuvligt av nejlika, kanel och mynta :D som min kompis sa -jul på kopp, perfekt för dig, Frida! Är det någon av er som har smakat det? Vad tycker ni? Till lukten påminner det om julteet som jag köpte på Hjuleberg förra året.
Igår kväll myste jag dessutom framför vinteravsnittet på säsong 2 av Gilmore girls, när Lorelai öppnar värdsuset för alla vänner och har en stor middag och alla får åka häst & vagn genom Stars Hollow :) Julfebern har nog satt sig ordentligt nu! ;D

Kram och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Hehe "jul på kopp" vilken slogan för jul-te ;)

2010-10-10 @ 10:01:31
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, vad konstigt!

Har bara varit inne här i någon minut, men känner genast igen mig väldigt väl.

Hallänning som gillar jul, gekås och gilmore girls. Passa även väldigt bra in på mig! :)



Jättefin blogg förresten, älskar bilderna i din header!

2010-10-12 @ 12:59:17
URL: http://julhostess.blogg.se/
Postat av: Syster

Det luktade jul i hela köket i morse efter att vi druckit det hos mig :D

2010-10-13 @ 08:07:40
Postat av: Gisela

Mysig blogg!

2010-10-14 @ 13:52:20
URL: http://giselaopitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0